اخبار و مقالات

عرضه شاتر الکترونیکی Sinar eShutter 250


 شرکت Sinar به تازگی مجموعه شاترهای الکترونیکی با کنترل دقیق خود برای دوربین های عکاسی بدون شاتر را با محصول جدید گسترش داده است. این شاتر الکرتونیکی Sinar eShutter 250 که برای استفاده با انواع بک های دیجیتالی طراحی گردیده، به عنوان «سیستم ماندگار برای تمام لنزها با اندازه شاتر صفر» لقب گرفته است.

 

این شرکت تولید کننده در حال حاضر دو نسخه از شاترeShutterرا ارائه می کند:

مدل کاملا جدید eShutter 250، با حداکثر سرعت شاتر 1.250 ثانیه و مدل eShutter بسیار معروف با حداکثر سرعت شاتر 1.125 ثانیه. 

مزیت های این شاتر الکرونیکی اختصاصی برای دوربین های حرفه ای حال با ارائه حداکثر سرعت شاتر 1.250 ثانیه در مدلeShutter 250جدید افزایش یافته است. شاتر الکترونیکیSinar eShutter ابزار مناسبی برای عکاسان حرفه ای است. این محصول جدید سیستمی است که می توان از آن به همراه تمام بک های دیجیتالی شرکت Sinar و سایر تولید کنندگان استفاده کرد. این سیستم ماندگار برای تمام لنزهای دارای اندازه شاتر صفر همچنین امکان تبدیل لنزهای موجود را به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه فراهم می کند. سیستمSinar eShutterبه ارائه ویژگی ها و امکاناتی از قبیل سیگنال فعال سازی، براکتینگ یا بازه بندی و HDR قابلیت های ارتقاء یافته ای را برای عکاسان فراهم می نماید . این سیستم با استفاده از کامپیوتر و نرم افزار از راه دور نیز قابل کنترل است.

سایر مقالات نوین تعمیرات :

دوربین های شبه DSLR

9 نکته تمیز کردن دوربین برای عکاسان

CANON LENZ 24-105