اخبار و مقالات

دوربین ورزشی Rollei


 این دوربین ورزشی 420 محصول شرکت Rollei است.

این دوربین ضد آب و ضد ضربه 58گرم وزن دارد و در 3 رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه شده است . صفحه نمایش این دوربین ، 2 اینچ و کیفیت فیلمبرداری آن 4K است. در این دوربین از حسگر 12 مگاپیکسلی CMOS استفاده شده و از یک باتری قابل شارژ لیتیومی استفاده می کند .

 rollei.jpg - 22.75 کیلو بایت

 

420 Action camera مناسب فیلمبرداری ورزشی، غواصی،دوچرخه سواری در کوهستان، نصب روی موتور و ماشین و هر آنچه تمایل داشته باشید است. این دوربین مجهز به درگاه USB و HDMI است.

دوربین‌های ورزشی امروزه به‌عنوان یکی از کالاهای جذاب ، لوکس و پرطرفدار برای مردم، مخصوصا جوانان ، به خوبی شناخته شده‌اند. توانایی تولید تصاویر بسیار زیبا با میدان دید بسیار گسترده و کمی اثر Fisheye از ویژگی‌های بارز تصاویر ثبت شده توسط این دوربین‌ها می باشد.

این دوربین‌ها که اکثرا در مقابل آب مقاوم هستند می‌توانند تصاویری را ثبت نمایند که تا پیش از ورود این دوربین‌های مقاوم و کوچک به ثبت نرسیده بود و این نقطه قوت این امر است توانایی فیلم‌برداری با کیفیت نسبتا بالا و عکس‌برداری با کیفیت قابل قبول در یک پکیج کوچک باعث محبوبیت بالای این دوربین‌ها در بین ورزشکاران، طبیعت دوستان و ماجراجویان شده است.